Friday, January 28, 2011

KPMG

Salam...
Pagi tadi dapat sms dari Dewi, ayah Mar meninggal, serangan jantung...
Untuk Mar, semoga tabah dgn pemergian ayah tersayang... Ku sendiri tak dpt imagine kalo ku di tempat Mar... Doakan yang terbaik buat ayahmu di sana, Mar...
Mar adalah kawan ku masa kami di KPMG... Rindu lak kat KPMG... Kawan2 semua best... Group kami ramai juga, dalam 10 org ++, tapi la ni tinggal 2 org jer lagi kat sana, Lot & Wan Wae... Yang lain, semua dah resign....
Meh mengimbau sejarah lama...
Hehehhe, ni muka ku masa anak dara... La ni dah jadi mummy Firas... Hehehhe... Bulat jer muka aku time ni... La ni, lagi bulat...Hahahah....

Ni lak kawan2 aku di KPMG, aku pun baru kawen time ni, dalam sebulan kawen.... Kitorg ni mmg suka gathering dulu, aku pun dah lupa ni gathering pasal apa... Pasal Yaya resign kot... meh ku perkenalkan, dari kiri, Dewi, Yaya, Ana, Mar, Dot, Wan, Mazia, Ija & me... :-) Rindu korang....

Ni pic masa Lot kawen... Lot & Dewi kawen ari yang sama... Very sweet...Aku br tau aku preggy time tuh, so, berseri2 skit ku rasa muka ku... Dari kiri, Mar, Aleen, Lot, Wan Wae & me...

Geng2 KPMG mmg best2... Nanti mai raya umah aku k... :-)


No comments:

Post a Comment