Saturday, December 31, 2011

Goodbye 2011... Welcome 2012... :-)

Assalamualaikum...
Hari ni, hari terakhir 2011...
Apa yg menarik hari ni yer....
1. Kemas umah
2. Dpt masak bfast & lunch utk family
3. Dapat tgh citer Dhia yg sedih tuh
4. Dapat bwk Firas main kat playground
5. Dinner yg agak best di Warung Sup GearBox kat Bangi
Tadi plan nak ngk Cerekarama, mcm biasa2 jer cerita nya...
So, ku melayan blog, lagi best...
2 hari lepas, suami ada offer nak belikan handset baru utk aku...
Apa, E72 dah kuno sgt ker?
Last year masa suami aku hadiahkan E72 kat aku, waktu tuh tgh glamer telefon tuh...
Kejap jer zaman glamer nye yer...
Tp ku cakap kat suami, takmo la enset, nak gelang emas jer...
Hehheheh...
Bukan apa, aku ni takde barang kemas langsung, cam kelakar jer rasa... :-)
Yang ada sekarang, cincin tunang jer la... :-)
Lagi 10 hari, birthday En. Suami, tp tgk jadual yg pack kat office, mcm tak sempat jer nak celebrate...
Erm, hubby dah nak berganjak umur 30 tahun...
Dah tua rupanye kami ni yer... :-)
Sayang,
Happy birthday...
Awaklah teman sejati saya, susah dan senang...
Saya sayang awak sgt... :-)

No comments:

Post a Comment