Thursday, January 10, 2013

Interview W44

Assalamualaikum...
Lama sungguh ku xupdate blog...
Mana taknya, sejak mula bekerja pas cuti 3 bulan, aku sesangat bz...
Lebih bz lagi bila hubby pun sama bz, especially kes Tanah Runtuh kat Bukit Setiawangsa 2 minggu lepas, IKRAM kerje bagai nak rak and ku terpaksa balik kerje on time hari2...
So, bertambah2 dan bertimbun2 kerje ku nak kena selesaikan...

Arini, ada interview W44...
Aku xdpt nak gambarkan perasaan aku skrg...
Tak tahu kenapa time interview tuh, mulutku bagaikan terkunci, lain yg aku fikirkan, lain pula yang keluar dari mulut aku...
Ada satu masa, aku even xleh nak jawab soalan panel, sampaikan panel bagi aku clue2 untuk membantu...
Tak tahu apa silapnya... Tapi yang pasti, interview kali ni, ku sgt nervous... sangat gugup... :-(
So, aku mengandaikan aku confirm x akan dapat promotion tuh...
Tapi dlm hati kecilku, "xdpt bercakap dlm interview tuh, bukan bermakna aku xboleh buat kerje..."
Aduhai, mungkin ini kehendak Allah...
Mungkin ada yg lebih baik menantiku dihadapan...

Setakat ini sahaja coretanku kali ini....
Mood ku xberapa nak ok...
Wassalam...

~Asiah Ishak~
3.35ptg, 10/1/13, Khamis...

No comments:

Post a Comment