Thursday, February 10, 2011

Semalam...

Semalam Firas cirit dan muntah2...

Mlm td jer, dekat 5 kali Firas cirit, kesian pulak...

Mlm td jugak, Firas buat hal, tak mo tido...

So, kami berjaga la melayan Firas...

Dlm kul 5 pagi, barula Firas nak tido...

Aku pun tak sedar nak bangun pg td, kul 6.30 pagi br sedar, itupun sebab hubby aku kejutkan...

Kalo tak, memang tak sedar2...

Semalam jugak, Kelvin dari Lavender Kitchen mai umah, ukur untuk kitchen cabinet...

Dia suh byr half arini & akan mai pasang in one week...

Nanti, br lah leh update gambar dapur pulak... :-)

Semalan jugak, org Wescourt hantar baki 4 kerusi meja makan aku jugak...

Aku suh mai kul 7ptg, kul 5.30 dia dah depan umah...

Since hubby ku meeting time tuh, so, aku suh org Wescourt tuh tinggalkan kerusi kat jiran aku...

Jiran yg umahnya no '5'...

Aku pun tak kenal lagi jiran ku itu...

So, adalah sesi berkenalan masa aku sampai umah & amik kerusi tuh...

Dpt la aku berkenalan ngan Kak Rohaya dan Kak Jah...

InsyaAllah, Kak Jah ni nnti akan jaga Firas starting March...

Dah hint2 semalam & Kak Jah kata ok...

Nnti aku mai umah Kak Jah & discuss further...

Itu je lah kisah semalam...

1. Berkenalan ngan Jiran - Kak Jah & Kak Rohaya

2. Org Wescourt mai hantar kerusi

3. Org Lavender Kitchen ukur utk kitchen cabinet

4. Firas muntah & cirit2...Cian anak mama...

Okieslah, dah kul 8.25 pg, nak prepare uat kerje...

Wassalam...

~Asiah Ishak~
8.25 pagi 10/2/11 Khamis

No comments:

Post a Comment