Tuesday, October 11, 2011

Album Kak Siti Saya... :-)


Erm, sesapa yg rapat ngan ku, sure tau aku ni peminat Siti...
Minat giler la, bak kata orang, kalo 1st time dgr lagu Siti, terus jatuh cinta dah...
Wlupun ku peminat, tp ku tak pernah beli CD Siti... Kaset tuh ada la, time belajar2 dolu...
Hehehhe, tuh la kelemahanku....
La ni, ku download dr internet jer la...

So, kalo sesapa nak hadiahkan aku CD, aku amat alu-alukan...
Terobat la rinduku pada Siti ni... Huhuhuh...
Leh hantar ker:
Asiah Ishak
Jabatan Bendahari
Universiti Malaya
50603 KL

Ku byk kali hint mr hubby pasal bendalah ni, tp mr hubby tak faham2...
Huhuhu...
Kat blog ku ni, ku leh tulis mcm2, psl hubby tak pernah baca...
Kalo ku jiwang2 tulis kat blog ni pun, aku layan sorang2 jer, sebab dia tak pernah baca...
Bagi dia, lebih baik baca Naruto online...
Huhuhu...

Okieslah, citer Cinta Elyssa kat TV3 dah start...
Nak ngk....
Aku suka sgt citer ni, sebab Fasha Sandha blakon....
I loike...
Daaa....

~Asiah Ishak~
9.03 malam, 11/10/11, Selasa

No comments:

Post a Comment