Tuesday, October 11, 2011

Dah sebulan Ain kat Ireland...

Hi Ain...
Dah sebulan erk ko kat sana...
Kalo mung balik Mesia June 2012, maknanya lagi 9 bulan la kita nak jumpa lagi...
InsyaAllah...
Camne ko kat sana?
Makin sihat? Makin gumok? Makin gembira?
Hope ko ok2 kat sana...
Ada sales kat sana ti, habaq k...
Misshhh u la dear...
Aku rasa cam nak gi bercuti...
Maybe end of this year nak gi Cameron kot...
Pergi 3 hari 2 malam ker...
Tak tau lagi sama ada nak pergi ngan mak ayah along sefamily or kami bertiga jer..
Duk kat Bendahari ni, stress dia lain macam...
Huhuhu, takpelah, dah nama pun 'kuli', kena la bekerja utk 'majikan' kan...
Ko best la, nnti jadi Doctor....
Leh rawat aku yg sakit "hati" ni nnti...
Heheheh...
Okiesla, aku teringatkan ko...
Errr, nak gi tau, aku ada order jagung from this blog: http://kelikelikeli.blogspot.com/
Macam menarik jer..
Aku suh dia uat delivery kat umah mak ari Jumaat ni... RM18 utk 20 tongkol...
Ok la kan?
Nanti kalo sedap, ku order lagi time ko balik Mesia nnti...
Chiow....
Missshhh u...
Firas missshhh u too...

~Asiah Ishak~

No comments:

Post a Comment