Tuesday, November 15, 2011

Dapur Penyayang :-)

Hehehehe...
Finally dpt juga update gambar Dapur Penyayang aku ni...
Org lain tgk, rasa biasa2 jer, tp yg penting, Aku Suka... :-)
Layanzzz gambar jom... :-)

Dulu tempat ni letak Microwave...
La ni dah alihkan microwave ker kitchen cabinet...
So, lapang skit ruang ni...
Senangla aku nak potong2 sayur ker, ayam ker, daging ke...
Pastu, ku letak pokok cili api...
Baru beli kat Carefour Alamanda Sabtu lepas, RM9.90 sajer...

Alhamdulillah, ruang dapur yg agak selesa la utk kami bertiga... :-)
Yang penting, dah ada langsir...
Tingkap lagi satu tuh, lom pasang langsir, sebab en. suami kata, susah nak 'bor'...
Huhuhu...
Rel ngan langsirnya dah ada...
Nampaknya, simpan dulu la...

Sebelah Microwave tuh nanti, nak letak Oven...
Oven ku skrg kat umah kakakku...
Ku dah pesan kat dia, suh dia pulangkan Oven ku lepas dia pindah ke rumah baru...
Kak ku ni suka masak2 kek, tp takde oven...
Hehehhe...
Along, jgn marah...
Nanti ko beli oven lagi canggih dr oven aku k...

Kat dapur ku ni ada meja makan kami jugak...
Ada TV & radio jugak...
Conclusionnya, I Luv my Dapur Penyayang...
Lepas masak mesti akan kemaskan Dapur Penyayang...
Huhuhu...
Pas makan, lagi la mahu kemas, sebab si Firas telah horrorkan Dapur Penyayangku...

Okies, ini saja update ku utk harini...
Asiah, dont so stress ya...
Lupakanla masalahmu kat pejabat hari ni...

~Asiah Ishak~
11.02malam 15/11/11 Selasa

4 comments:

  1. asiah.. luv ur dapur.. sgt kemas ok. tp 1 je, danger tau klu u letak brg2 atas microwave lg2 biler ngah guna.. so make it clear when u use micro k..brg atas peti pun sgt danger.. ok nape aku jd penceramah pulak ni.. x x sorry ye.. sebab kiter tgk sarjan saji, dia tegur artis letak brg atas peti n microwave..huhu so u artis, i sarjan saji la hahaha.. sorry dear.. cak senyum sket...

    ReplyDelete
  2. hehehhe, thanks for the info...
    kita tgk mak kak kita semua letak barang atas microwave, oven, fridge, ok jer...
    Tuh yg kita letak sama...
    ehehhehe...

    ReplyDelete
  3. xtau la pasai ape.. tp ade kaitan la dgn haba yg kluar dr alat2 tuh.. nnti kt wat research lg k..hehe

    ReplyDelete
  4. hahaha..ko telah bocorkan rahsia aku...hehehe..xpe no worries..ofismate ku sumer tau yg aku pinjam oven ko..hahaha..dun wori..once aku moved ke 'bando' aku..ku serahkan semula ye...

    ReplyDelete