Friday, February 17, 2012

Mengidam...

Arghhh, sgt teringin nak makan ni...
Bukan mengidam yer...
Time preggy Firas, sehari xmakan cheese, mcm tak sah...
Patutla tulang Firas kuat...
Sampai nurse kat PPUM pun tergezut tgk Firas yg meniarap tuh, leh angkat2 kepala dia, toleh kiri, toleh kanan...
Hehehhe...

This time, masih teringin benda2 bercheese...
Arituh gi umah along, dia buat Red Velvet Cake...
Tp ku dok telan cream cheese nya...
Sedap ya amat...
Skrg ni, mmg nak sgt makan cheese cake...
Siap tanya along, resepi...
Tp along kata, "Baik ko beli jer la, ko buat nnti, xmenjadi, bazir duit jer..."
Huhuhu, kejamnya statement along...

Ketam goreng cili api...
Amik gambar ni dr blog yg aku follow...
Padahal aku xberapa suka ketam ni...
Tapi terasa nak makan...
Dah suarakan pada en. hubby, insyaAllah, beliau nak masakkan utk aku nnti...
Thanks sayang...
En. hubby lak yg dok igtkan aku, bila dia leh masak ketam ni...
Hehehhe, pasal aku salu bz kat rumah...
Mengemas, mengemas, mengemas...

~Asiah Ishak~

1 comment:

  1. asiah..bestnye nampak..mmg menyelerakan...
    hmm, sy sihat je..adik adam on the way..dh 7months in my tummy..insyaALLAH bulan 5 ni deliver..

    ReplyDelete