Tuesday, June 4, 2013

Surprise from hubby... :-)

Semalam...
Lepas balik kerja, kat rumah, kemas-kemas apa yang patut...
Tetiba hubby panggil masuk bilik....
Sebagai seorang isteri yang taat, ku pun bergegas masuk bilik...
Sayang berikan paper bag Samsung dan suruh tgk apa yang ada di dalam...
Hatiku nervous...
Terus ku bergenang air mata...
Nangis depan hubby...
Rupanya hubbyku hadiahkan aku handset baru, Samsung Note 2, warna pink, warna favourite ku...
Ku mmg suka sgt handset ni dalam diam...
Terharu sgt...
Terselit juga surat ucapan Happy Anniversary ke5 buat aku...
Thanks sayang...
Saya sukakannya...

Buat suami tercinta,
Terima kasih...
Mmg saya suka handset ni, tapi xla nak beli, sebab handset E72 yg u hadiahkan dulu pun, masih baik...
Saya terharu dgn pembelian ini...
Terima kasih banyak2...
Saya akan jaga baik2 handset ini...
Luv u so much...
Till death do us part...
Amin,,,

~Isterimu~

1 comment:

  1. sweetnye :)
    Semoga bahagia sampai ke syurga kak :)

    ReplyDelete