Friday, May 31, 2013

Happy Anniversary Sayang...

Salam...
Semalam ku n hubby cuti...
Hantar anak di school & nursery...
Pastu kami kuar jenjalan...
Dari gi kedai service aircond, sampai ke KL Sentral, settlekan kes Air Asia...
Pastu lunch kat Murni...
Gi Mydin beli barang2 utk goodies bag birthday dia nnti...
Pastu ke Dengkil, beli wrapper hadiah kawen kawan, beli seluar Firas...
Balik rumah, masak dinner...
Amik anak....
Seronoknya...
Seronok dpt spend time ngan hubby, berdua..

Masa dlm keta, dok sembang2...
Hubby pun wish anniversary...
Pastu, adalah beliau komen2 psl aku selam menjadi isteri dia...
Komen yang best, hubby kata, ku OK dan bla...bla..bla...
CUMA, hubby nak aku lebih mesra ngan family dia...
Katanya...
Aku mcm masih mcm kekok ngan keluarga dia...
Aku xbermesra dgn family dia, mcm dia bermesra dgn familyku...
Erm...komen yang perlu diambil serius ni... :-)

Mmg ku admit, ku pendiam skit bila masuk dlm family hubby...
Takkan la aku nak menggedik, sebab adik2 dia 4 org lelaki besar & 2 org adik perempuan kecil...
Mungkin susah skit nak masuk sembang...
Lagipun, ku mmg xpandai sembang...
Huhuhuh...

Demimu sayang,
InsyaAllah ku perbaiki diri yer...
Anyway, thanks for being GREAT hubby for me...
Love u always...

~urwife~

No comments:

Post a Comment