Wednesday, September 14, 2011

Ain just called me... :-)

Hahaha...
Mcm dpt call dari boyfriend jer...
Berbunga2 hati...
Ain just call me, kat sini 10 mlm, tp kat sana 3 ptg...
Suara dia dekat jer...
Mcm dekat sgt, very clear...
Ku pun cakap laju2, tp Ain kata...
Ain: Angah, aku call ko ni murah jer, 15 pen jer...
Aku: 15 pen??? 15 pen tuh mcm mana?
Ain: Alaaa, mcm 15sen seminit...

So, mcm2 soalan la aku tanya dia...
Antaranya:
Sejuk tak kat sana? Ain jwb: Sejuk & berangin2... Mandi sekali sehari doe...
Camne time solat? Ain jwb: Subuh kul 5pg, Zuhur kul 1.30ptg, Asar 5ptg, Maghrib 8.30mlm & Isyak 9.30mlm

Aku pun dah lupa apa lagi aku tanya...
Hehehhe, cuma aku pesan kat dia, call la Aisyah (kakak beliau di K.Kubu tuh, psl si Aisyah tuh dok call aku bgtau asyik teringat Ain...)
Erm, depan mata buat tak heran...
Dah jauh baru rindu-rinduan... :-)

Ni lah Ain sehari sebelum flight...
Very excited nak convert duit tuh kpd Euro... :-)
Location: Rumah Along...

Ngan baju sejuknye...
Ko dah pakai ke berlum Ain, baju ni?
Hehhehe.... Sana kan sejuk...

Cantikkan baju ni...
Baju ni bersaiz XL...
Kalo aku nak beli baju sejuk, berapakah saiznye yer?
Mungkin XXXXXL kot...
Huhuhuh...

Okies Ain, thanks call aku...
Ku cerita kat along pasal mung call aku, excited beliau...
Nanti call along jugak yer...
Selalu update fb...
Sila baca pesanan paklong kat entry aku pasal Ireland-Malaysia...

~Asiah Ishak~
10.45mlm, 14/9/11 Rabu

No comments:

Post a Comment