Friday, May 10, 2013

Apa lagi yang saya nak???

Salam...
Just bertanya pada diri, apa lagi yang saya nak?
Apa lagi yang saya perlukan...

Saya ada suami yang penyayang, caring, menjaga kebajikan saya...
Saya ada anak yang comel, Firas & Fahim, anak-anak yang sihat...
Saya ada rumah sendiri, tempat kami sekeluarga berteduh, berehat, meluangkan masa bersama-sama...
Saya ada kereta, yang mebolehkan kami keluar berjalan-jalan, bekerja...
Saya ada pekerjaan yang baik, untuk membantu menambahkan pendapatan keluarga...
Saya ada mak ayah yang selalu mendorong saya...
Saya ada adik beradik yang sentiasa amik berat tentang saya...
Saya ada kampung yang "best" utk balik setiap minggu...

So, saya harus bersyukur ngan apa yang dikurniakan Allah kepada saya dan keluarga...
Ya Allah, alhamdulillah atas semua nikmat yang telah Kau berikan padaku...
Kau berikanlah petunjuk dan hidayahMu kepada kami sekeluarga...
Allah humma Amin...

~Asiah Ishak~

No comments:

Post a Comment