Thursday, August 25, 2011

Aktiviti Hari Ini... 25/8/11 Khamis...

Assalamualaikum...
Nak update skit aktiviti arini...
Arini cuti, teman mak & Ain shopping barang keperluan Ain nak ke Ireland tuh...
One of it, handset...
Ain beli handset baru where of course ditaja sepenuhnya oleh mak & handset beliau dah lebih canggih dari handsetku...
Erm, ni gambar aku yg diambil dr handset SAMSUNG tercanggih beliau...
Teruja jugak la, mcm rasa nak tukar enset baru...
Tp td, ku hanya sempat beli casing handset yg baru ler...

Aku membirukan diri hari ini...
Terasa comel pulak berbaju biru, bertudung biru...
Wajah biasa2 jer, sebab tak make-up...
Hehehhe.. :-)

Kami ke Mydin pagi td, Ain beli beg besar, aku pun teringin nak beli beg baru...
Tp purposely beli bag ni for hubby, dia salu outstation, tp bawak beg galas jer...
So, this time around, bwk beg camni lak...
Ku MMS hubby, which one dia berkenan, tp hubby cakap, terpulang mana yg aku suka...
& or course aku piluh yg ada color red tuh....
Aku kan hantu red / pink / maroon... :-)

Ni hamper mr hubby bwk balik umah...
Dia cakap, ada lagi kat ofis, tp dia bagi kat staf2...
Yang ini jer dia bawak balik...
Besar hamper ni, aku duk UM, satu hamper pun tak dpt...
Isyhhh, boring betul... :-(

Malam td, hubby bukak posa makan Mc Chicken aku beli kat McD siang tadi..
So, beliau tak berapa kenyang, kami pun kuar makan td...
Ni kat Ramai Seafood, kat area Kg. Abu Bakar Baginda, luar sikit dr Putrajaya...
Aku suka sate kat sini, sedap!!!
Tp td masa order sater, akak tuh kata, "sate jer ada adik, kuah dah habis"...
Aku pun jawab, "ok kak, no problem"....
Hubby yang senyum & Firas yg kelam kabut...
I love both of them so much...
They r my live... :-)

Haaa, masa kat Mydin td, ku beli bunga...
Saje nak try gubah bunga...
Sejak kebelakangan ni, ku suka memasak la, suka bunga2 la...
Rasa mcm dah makcik2 dah aku ni...
Tapi layanz...
Ni la hasilnya...
Aku suka... :-)

Aku buat dua...
Satu untuk living hall, satu lagi kat tv hall...
I loike so much...
Lepas ni nak decorate yang lebih mencabar pulak...
Doakan daku berjaya yer...
:-)

Itu saja hari ini...
Mak pun dah balik kg ptg td, selepas 5 hari stay di rumah aku, uruskan Ain...
InsyaAllah, Ain akan fly on 11 September...
Mak akan buat kenduri kesyukuran & doa selamat on 5th raya... (Saturday, 3rd/9/11)...
Jemput kenalan2 datang yer...

~Asiah Ishak~
12.04 tgh malam, 26/8/11

No comments:

Post a Comment