Saturday, August 13, 2011

Lepas Bersahur...


Assalamualaikum...
Azan subuh tengah berkumandang di rumahku...
Sad news, ku tak balik kg, ada tanggungjawab lebih besar di ofis kali ni...
So, kena gi ofis sat lagi, mcm hari2 biasa...
Sian kat hubby, coz dah 2 minggu tak jumpa parents dia...
Aku still jumpa, pasal sok mak turun KL...

Haaa, ni gambar pak mertua ku dlm tv, sempat aku snap gambar ni...
Masa ni, aku kat umah along, berbuka kat situ pasal hubby tercinta bukak posa ngan client...
Bergambar di Masjid Kuasa Dulang...
Yg kelakarnya, ayah aku pun masuk tv sama...
Sebagai jemaah yg solat kat situ...
& Ayahku pun pakai baju pink on that day...
Fyi, umah mak ayahku di kampung & umah hubby ku di kampung, hanya 5 minit perjalanan naik keta...
So, kalo kami balik kg, kena balik dua2 umah la... :-)
~~~ Lalallaalllaaaa ~~~

Ini pulak gambar Firas...
Gambar ari Khamis lepas...
Ni gambar dalam keta, masa otw nak ke Marriot Putrajaya, yg majlis berbuka puasa ofis hubby ku...
Dah bujang dah anak mama...
For me, he's clever...
So far, Firas pandai nyanyi lagi Alif, Ba, Ta, Sa, Jim, Ha, Ho.... dr Kumpulan Alif tuh...
Firas dah pandai kita satu, dua, tiga...
Tp kalo version English, sampai four dia tau kira.... So sweet... :-)
Kalo aku ada uat apa2 salah, mesti dia kata, Aaa Aaaa, tots tots tots (Aaa Aaaa, Tak Tahu....)
Sangatla comel....

Okies la, nak bersolat skrg, nak kemas umah pastu...
Jumpa lagi....
Wassalam...

~Asiah Ishak~
6.07 pagi 13/8/11 Sabtu


No comments:

Post a Comment