Saturday, August 27, 2011

Quick Shopping at Parkson Alamanda :-)

Assalamualaikum...
Arini ari last day kerje before cuti raya...
Kat ofis ada sesi bersalam-salaman & bermaaf-maafan...
Syahdu rasanya coz depa dah nak balik kerje, tp aku tak leh balik, nak siapkan akaun...
Huhuhuhu.... :-(

Ada staf bagi aku brooch 'gedik'... Thank Su, saya suka sangat brooch tuh...
Ada staf bagi aku tempe 4 ikat... Thanks Noraini, thanks for chocolate jugak...
& ada sorg ex-staff UM, bagi aku duit raya!!! :-)
Awesome...

Tp ku xkasi pape pun kat staf...
InsyaAllah, raya nnti blanjer diorg makan aiskrim...
As usual, Aiskrim is my trade mark kat ofis...
Pn. Asiah = Aiskrim, Aiskrim = Pn. Asiah...
Hehehehe...

Petang tadi, balik umah pun lewat, ku masak la tempe ngan ikan bilis...
Makan ngan nasik panas, sampai tambah 2 pinggan...
Sedap sgt...
Pastu Maghrib, kuar jenjalan ke Alamanda, uat quick shopping...
Tadaaaa.... Inilah hasilnya... :-)

Sebuah handbag :-)
Seluar Kodroi untuk mr. hubby...
Sehelai T-Shirt untuk mr. hubby..
Sebuah belt untuk mr. hubby
& sehelai t-shirt untuk Firas...
Semuanya RM255.30 :-)
Pandai tak ku berbelanja...
Jimat kan? Heheheh, akauntan mmg mcm tuh, very concern about money... :-)

Ni close up sikit gambar handbag...
Aku ni sgt alergic ngan handbag...
Suka sangat...
So, grab la satu...
Handbag yg mr. hubby kasi tuh, sayang nak guna, takut rosak...
Tuh yg beli handbag ni, leh guna ganas2... :-)

Heheheh, aku sgt suka bunga yang aku gubah ni...
For me, so sweet...
Rasa cam nak gi kedai bunga, & gubah lagi...
Tapi yang tak laratnya nak potong bunga ngan playar la...
Sakit2 tapak tangan ku..

Yang ini lagi satu...
Sweet tak?
Sweet kan... Hehehhe, apa2 ntah asiah ni...
Layankan ajer...

Sok tak tau balik kampung ke dak...
Ada appoinment ngan org rumput...
Nak gi amik pos laju kat Bangi...
Nak tunggu En. Fendi uruskan hal reno umah...

Huhuhu, beraya dak rumah aku tahun ni, tak abis lagi kerje2 reno nye...
Hwaaa....
Okies la, tu jer update untuk hari ni...
Nak titon la... Ngantuk dah ni...
Daa...
Wassalam..

~Asiah Ishak~
1.12 tgh malam, 27/8/11 Sabtu

No comments:

Post a Comment