Wednesday, August 31, 2011

~SELAMAT HARI RAYA~

Assalamualaikum...
Just nak kata,"A tiring hari raya..."

Tahun ni, raya umah hubby dulu...
As kawan2 tahu, jarak rumah ibu mertuaku & ibuku hanyalah 5 minit perjalanan menaiki kereta... :-)
So, setiap kali hari raya, takdela nak bergaduh raya kat mana...
Dedua rumah dpt beraya...
Cuma bezanya, malam raya di mana...
Kami membuat sistem giliran...
So tahun ni malam raya di umah ibu...
No hal punya la...
Layanz... :-)

Berikut adalah gambar selepas solat raya & gambar sebelum daku beraya bersama family ku pula...

Tema oren...
Fyi, aku mmg tak pernah ada baju kaler oren, this is my first trial pakai oren...
Quite nice aku rasa...
Gambar keluarga kecil kami... :-)

Semasa beratu ami gambar family...
Fyi, hubby ku anak sulung dar 7 org adik beradik, 5 lelaki yang macho2 & 2 perempuan bongsu yg sweet2 mcm kak ipar mereka...
Yg baju biru tuh, Iqbal Haq...

Gambar gediks ku ngan hubby...
Mataku sepet walaupun telah pakai eye liner...
Hwaaa....
Lupa nk beritahu, brooch dihadiahkan oleh Suhana, staf aku...
Thanks Su... Like it so much... :-)

Inilah wanita2 sweet dalam keluarga ini..
Ibu, aku, kakak(tudung pink) & Ainun (berbaju biru)
Kurus2 jer adik ipar ku, aku jer yg terlebih makan dlm family ini...

Paklang Am bersama anak buah yg sorang....

Ini sahaja la setakat gambar yg ada dikoleksiku...
Semasa ku beraya umah atok (ayah mak), dpt call dari Paklong ku di Perak, bagitau opah sakit...
Ku sambung kisah opahku di next post yer....

Wassalam...

~Asiah Ishak~
9.17 malam, 31/8/11, 2 Syawal, Rabu

No comments:

Post a Comment